Details van de beoordeling
4.6 5Zeer aanbevolen!
(`Bijgewerkt: April 28, 2026)
Algemene beoordeling
5.0
Eigen onderkomen
5.0
Onderkomen van je paard
5.0
Uitrijmogelijkheden
5.0
Faciliteiten
5.0
Superplek om te verblijven! Eigenaresse is erg gastvrij, je voelt je meteen heel welkom. Prachtige accommodatie voor 1 tot 4 personen (twee slaapkamers met in elk twee eenpersoonsbedden), met beneden een fijne woonkamer (overdag kantine). Heel sfeervol ingericht! Koelkast, luxe koffie-automaat, waterkoker, magnetron, luie bankjes, grote eettafel met fijne stoelen, zadelbokjes en een houtkachel. De houtkachel was heerlijk warm gestookt bij aankomst en de volgende morgen (terwijl ik even mest aan het ruimen was bij mijn paard) opnieuw lekker aangemaakt. Ontbijtmand met meer lekkers dan je op kunt. Je mag daar ook je lunchpakketje mee maken. En dan het belangrijkste: alles voor je paard is top in orde! Naar keuze een schone box (en dan kun je nog kiezen of je een box wilt met aangrenzend een ander paard of juist niet) of een schone paddock. Doordat sommige paarden 's nachts in de boxen verblijven en andere buiten, is er voor jouw paard in deze 'vreemde' omgeving altijd zicht op / contact met andere paarden. Heerlijk ruikend hooi! Op deze locatie is van alles mogelijk met paarden, maar mijn ervaring betreft alleen een overnachting met eigen paard. Ik was meer dan tevreden over alles! Zeer aanbevolen!
I
Ines