Terug naar hoofdinhoud

Details van de beoordeling

4.3 3
Voor mij eenmalig denk ik, leuk om de L&D een keer gezien te hebben.
(`Bijgewerkt: April 28, 2026)
Algemene beoordeling

3.0
Eigen onderkomen

3.0
Onderkomen van je paard

3.0
Uitrijmogelijkheden

3.0
Faciliteiten

3.0
Half juni 2017 een aantal dagen bij deze B&B verbleven (1 persoon en 1 paard), in het aparte huisje. Het huisje is redelijk nieuw, hartstikke netjes en fijn om in te verblijven. Fijn zo alles voor jezelf en ruim. Keuken incl koelkast, je kan er koken, nette badkamer. Trailer en auto moeten los geparkeerd worden vanwege de ruimte op het erf. Er is nog een grotere ruimte voor 4 personen, dit is het achterste gedeelte van het huis. Stallen zijn mooi ruim, wel met een dichte voorkant. Omdat ik alleen was de stal gekozen die uitkeek op de schuur met andere stallen, zodat er andere paarden te zien waren. Hooi kan je zelf pakken, ook voor in de paddock. Paddock is mooi ruim, om sommige momenten (middag) staat wel vol de zon erop. Toen ik er was, was het tegen de 30 graden. Dus in de ochtend gereden of avond, op het warmste moment op stal of aan de hand laten grazen verderop. Omdat er veulens waren, kon ik helaas geen gebruik maken van de wei alleen van de paddock. Ik ben een aantal keer naar de grasstrook tussen de weilanden gegaan om paard te laten grazen, want normaal staat ze ook op het gras. Over dezelfde grasstrook ga je heen richting het bos, locatie is prima. Rijden ook, al is een kompas of tracker aan te raden. Vooral op de zandvlakte! Er zitten veel dazen in het seizoen, vooral in het oostelijke bos gedeelte en richting Loon op Zand zover ik merkte. Het bos gedeelte tegen het kanaal aan (ten zuiden van Drunen. NW van Giersbergen) is een aanrader, mooi en minder dazen (toen idg). Ik ben ook een stuk langs het kanaal gereden, echt langs het kanaal door het gras niet het pad. De kaartjes die in de B&B liggen zijn al wat ouder, dus neem zelf een kaart mee (printje van Ruiteren en Mennen bijvoorbeeld). Het zand is zwaar, dus neem de tijd om erover heen te gaan. Super mooi met die hoge duinen hier en daar en lekker struinen. Ik vond het een prima adres, lekker rustig. Voor mij eenmalig denk ik, leuk om de L&D een keer gezien te hebben.

M