Terug naar hoofdinhoud

Details van de beoordeling

5.0 1
Accommodaties
Voor de camping en het huisje zou ik terugkomen, de routes te paard vond ik wat minder.
(`Bijgewerkt: April 28, 2026)
Algemene beoordeling

5.0
Eigen onderkomen

5.0
Onderkomen van je paard

5.0
Uitrijmogelijkheden

5.0
Faciliteiten

5.0
Net terug van vier dagen in Aalten in het Tiny House. Een superleuk huisje, klein, maar toch compleet. Een lekkere bank, een eettafeltje, een keukentje, een veranda en een terras en lekkere bedden! De douche en w.c. waren dichtbij. Mijn paard bleef in de wei, maar er zijn ook drie stallen. Er was voor hooi en stro gezorgd, dus dat hoef je niet zelf te regelen. Het rondje bij de camping 92-93-94-95 was leuk om een keer te rijden, veel zandweggetjes en soms stukken verharde weg. Let wel goed op de bordjes; het is heel goed aangegeven, maar soms hangen er blaadjes/struiken voor de bordjes en kun je er één missen. Ik heb ook gereden bij het Korenburgerveen; mooie route, maar erg veel verharde weg (leuke stop gehad bij theetuin de Wacht!). En ik heb gereden in het Montferland; erg stenige paden met veel geulen. Lunchen kun je bij 't Peeske. Je moet wel iemand treffen die de weg kent om je te wijzen waar je paard kan staan. Mij werd verteld dat ik haar in de fietsenstalling kon zetten. Eh.... toch maar niet, zij eet fietszadels. Voor de camping en het huisje zou ik terugkomen, de routes te paard vond ik wat minder. Volgende keer met de scooter/fiets komen!
SM