Details van de beoordeling
5.0 1Dit was weer een pareltje!!
(`Bijgewerkt: April 28, 2026)
Algemene beoordeling
5.0
Eigen onderkomen
5.0
Onderkomen van je paard
5.0
Uitrijmogelijkheden
5.0
Faciliteiten
5.0
Dit was weer een pareltje!! Ik zat in de kampeerbungalow met uitzicht op mijn paard, helemaal top! De bungalow was leuk en compleet ingericht met lekkere bedden, een keuken, eethoek en toilet. Douchen kan je op de camping met mooi en schoon sanitair. Je paard kan in de wei en evt, 's nachts op stal. De mijne stond dag en nacht in de wei al was ie een beetje te vet voor mijn dikkie ;-) Door de overvloedige regenval van de laatste maanden was de wei ook erg nat (maar daar doe je niks aan). Het pad naar het bos toe was ook erg nat, dus maar bij de Rustende Jager het bos in gegaan. Daar waren de paden prima! Het zand heb ik vermeden, dat vind ik te zwaar. Ik heb geluncht bij de Klinkert met overdekte stands voor je paard!! En bij de Drie Linden, daar ook stands aan de overkant van het fietspad. De routes zijn niet aangegeven met knooppunten, dat is jammer, maar met de kaart was het goed te doen (al stond er één pad niet op dus dan rij je alsnog verkeerd). Over het zand is het wat ingewikkelder denk ik, aangezien je daar vrij mag rijden. Kom dan aan de andere kant maar weer op het ruiterpad uit... Ik kom hier heel graag nog eens terug, tot ziens!
SM
Suzanne Meuz