Terug naar hoofdinhoud

Details van de beoordeling

5.0 1
Accommodaties
Het Platte Putje is een van mijn favoriete vakantiestekjes in de zomer
(`Bijgewerkt: April 28, 2026)
Algemene beoordeling

5.0
Eigen onderkomen

5.0
Onderkomen van je paard

5.0
Uitrijmogelijkheden

5.0
Faciliteiten

5.0
Het Platte Putje is een van mijn favoriete vakantiestekjes in de zomer. Toen ze net begonnen met paardenstalling aan te bieden heb ik er met een aantal vriendinnen een weekje vakantie gevierd met onze pony's (te zien op de foto met de stallen). Zelf stonden we toen die keer op de camping met een vouwwagen. De appartementen zien er ook keurig uit en zijn zeer volledig ingericht. Sindsdien ben ik elke zomer meerdere malen daar te vinden voor een kort weekendje strandritten met mijn ponies. Of ik nodig vrienden uit die of op de camping verblijven in een tent of in een appartementje. Ik vind vooral de flexibiliteit erg prettig, wil je toch een dag langer blijven dan eerst opgegeven? Geen probleem zolang er ruimte is, of ze maakt een tijdelijke oplossing. Staat er toch wat minder gras op de wei dan verwacht, je hebt de keuze tot zowel graszaadhooi als weidehooi. Wil je een bepaald type brok, er zijn diverse opties. Het ruwvoer is ook kwalitatief erg sterk wat ik een enorme pré vind. Ook fijn om te zien dat ze door de jaren hen steeds iets met je opmerkingen hebben gedaan tot een steeds betere locatie (aantal weides en afrastering bijvoorbeeld) te worden. Maar ook een fijne plaats om je trailer neer te zetten, je paard af te spuiten en zadelkastjes voor al je spullen. De locatie vind ik zelf persoonlijk ideaal, je rijdt eerst een stuk door de rustige en overzichtelijke polders met goed veel ruimte en prettige bermen, waardoor je paarden de allerergste frisheid er even af kunnen lopen, en daarna kun je heerlijk over het strand rijden wat op maar een luttele 4 km afstand ligt.
MH