Details van de beoordeling
3.0 1Elke locatie heeft zijn zo voor en nadelen.
(`Bijgewerkt: April 28, 2026)
Algemene beoordeling
3.0
Eigen onderkomen
3.0
Onderkomen van je paard
3.0
Uitrijmogelijkheden
3.0
Faciliteiten
3.0
Elke locatie heeft zijn zo voor en nadelen. Manege van Loon is een prettige locatie als je voor weinig geld toch op stap wilt gaan met eventueel huurpaarden en begeleiding erbij. Ik ben hier 3x geweest een paar jaar terug. Jammer is alleen dat de begeleiders matig tot slecht rekening houden met eigen paarden die niet bekend zijn met het mulle zand. Pas na diverse malen zeer hard roepen of een zeer duidelijk gesprek wordt er rekening met je gehouden. Dit is mij tot 2x overkomen, waardoor ik er niet meer kom. Ook vind ik het jammer dat de stallen voor vakantiepaarden erg hoge deuren hebben / donker ogen. Zeker als je maar een kleinere pony (Haflinger of Tinker bijv.) hebt, zijn het donkere hokken. Weidegang is hier in principe ook niet mogelijk tenzij je daar zeer expliciet om verzoekt en zelf ook paaltjes / lint mee neemt. De containerstallen zijn wel acceptabel. Het ruwvoer is van redelijke staat, je mag onbeperkt pakken, maar het is voordroog terwijl ik hooi verkies. Het voordroog zelf is goed. De slaapzaal en kamers zijn beiden in orde. Douche / toilet was wisselend bij onze ervaringen. Het eten en ontbijt is elke keer wel gewoon netjes en in orde. De omgeving is absoluut schitterend en de locatie is goed te bereiken zowel met trailer, als naar het natuurgebied.
MH
Maya Haartsen